top of page

Revelatii astrologice (Impresii in urma unei consultatii astrologice)



Buna, dragii mei! Astazi scriu in limba romana, intrucat notitele de ieri le-am trecut in romana....si parca nu prea am rabdare sa mai traduc in engleza/japoneza.


Ieri am avut o zi foarte energica si plina de revelatii!...sau de confirmari, mai bine zis.

Am sustinut o sedinta astrologica, ce s-a dovedit a fi cumva mai diferita, mai ,,speciala" decat alte dati...si as dori sa va impartasesc putin din aceasta experienta.


La orele 14:14, ma aflam fata in fata cu noul client, o persoana foarte simpatica si deschisa. I-am privit harta astrologica, o harta tare frumoasa, dupa cum am perceput-o. Soarele din casa a 12-a in Pesti facea aluzie la cariera sa de healer si interesul sau profund pentru meditatie si spiritualitate....M-am bucurat enorm deoarece clientul din fata mea imi impartasea pasiunea pentru lumile ,,ascunse", ceea ce facea conversatia sa decurga lin, precum o pana usoara purtata de apele unui rau...


Clientul era interesat de domeniul dragostei. Isi cauta o partenara alaturi de care sa inceapa o noua viata, suferind esec dupa esec pe plan amoros...In plus, se confrunta cu dificultatea de a ,,muta" o relatie de prietenie la urmatorul nivel, cel romantic.


Pe harta sa, Saturn in Berbec in casa 1, guvernatorul casei a 11-a a prietenilor este conjunct cu Venus si formeaza un trigon cu Luna in Leu in casa a 5-a, guvernatoarea casei a 5-a a relatiilor de dragoste. Saturn este si guvernatorul casei a 12-a a karmei, a subconstientului si a suferintei. Aflat in conjunctie cu Venus, care formeaza si o inconjunctie cu Pluto retrograd din Fecioara, clientul trebuie sa depaseasca tendinta (inconstienta, de altfel, intrucat casa a 12-a este implicata) de a se autocritica, neiubindu-se suficient pe el insusi. Mi-a confirmat faptul ca obisnuia sa sa simta vinovat pentru ceva ce a facut in trecut, fapt pentru care a inceput sa creada ca trebuie sa devina ,,altcineva" pentru a merita cu adevarat sa fie iubit. Insa tendinta aceasta, asa cum am aflat prin conversatie in timpul sesiunii, s-a ameliorat de-a lungul timpului, astfel incat nu ar mai consta o problema.


In continuare, m-am uitat la Nodurile Lunare. Si ce frumos statea Nodul Nord in casa 1 a individualitatii si imaginii de sine, aflat in opozitie cu Jupiter si Uranus din Balanta in casa a 7-a a casatoriei, unde bineinteles ca sedea Nodul Sud, mandru si tantos! O astfel de pozitie a Nodului Sud in casa a 7-a poate indica faptul ca intr-o viata anterioara, clientul meu a experimentat domeniul casatoriei la sange, fapt pentru care in prezent nu ar mai fi extrem de incantat de ideea unui mariaj... Si de aceasta data, clientul mi-a confirmat, spunand ca intr-adevar, nu se omoara dupa casatorie, intrucat se simte foarte bine singur...dar totusi, nu ar vrea sa se mentina pe post de ,,singuratic" si pe viitor...


Nodul Sud in casa a 7-a nu obliga pe nimeni la o viata singuratica, insa obliga sa te concentrezi pe energia Nodului Nord, care este menirea vietii tale. Iar in cazul clientului meu, Nodul Nord din Berbec in casa 1 sugereaza faptul ca el ar putea fi fericit daca se va dezvolta pe sine, va pune nevoile sale inaintea celorlalti, va face alegeri dupa cum ii spune sufletul, nu dupa cum il conduc ceilalti, va depinde de sine si nu de cei din jur, cu alte cuvinte, va fi fericit daca va deveni INDEPENDENT (bineinteles, asta nu inseamna ca are voie sa ii neglijeze pe altii).


Intrucat nici clientul meu nu parea sa-si dea seama ce isi doreste cu adevarat, l-am indrumat spre a intocmi o lista cu plusuri si minusuri pentru categoria <<Daca ma insor...>> respectiv categoria <<Daca nu ma insor...>>, dupa care sa cantareasca bine cele doua optiuni si sa decida ce vrea. El afirma faptul ca ar dori sa se casatoreasca, dar am impresia ca subconstientul sau spune ,,nu vreau sa ma casatoresc". Puterea subconstientului fiind extraordinara, el isi atrage, cel mai probabil, soarta de a ramane singur, deoarece inca nu este pregatit pentru casatorie. Clientul a inteles foarte rapid ideea puterii de atractie a subconstientului, fapt imbucurator.


Deasemenea, avand Nodul Nord in Berbec si Luna in Leu, amandoua zodii energice, active, de foc, i-am indicat sa treaca la actiune si sa inceapa sa caute potentiale partenere, fara a mai astepta destinul sa-si faca treaba.... Sa frecventeze locuri distractive pecum cafenele, cinema, parcuri de distractii sau locuri isi poate ,,exersa" hobbiurile (Luna in casa 5). Guvernatorul casei a 7-a, Mercur in casa a 11-a a prietenilor si activitatilor sociale soptea si el ca orice alte activitati pe care le poate intreprinde in cadrul unui grup ii sunt benefice in vederea intalnirii viitoarei sotii.


Surprins, mi-a povestit ca pana undeva in jur de 30 de ani, evenimentele se produceau de la sine, fetele roiau in jurul sau, fara ca el sa miste un deget...insa dupa aceasta varsta totul a inceput sa stea pe loc. Aici mi s-a aprins beculetul! Si am inteles misterul ce-l inconjura. Asa cum arata preponderenta planetelor sale in emisfera vestica, era obisnuit sa traiasca in bataia vantului, asa cum il ghidau destinul, karma s.a.m.d. Insa Nodul sau Nord din Berbec striga din rasputeri


,,nu mai lasa evenimentele sa-ti conduca viata, ia taurul de coarne si treci la ACTIUNE!! Mergi la evenimente, intra in vorba cu fetele, nu mai astepta sa pice para malaiata in gura lui natafleata! Misiunea ta este sa iti conduci viata, sa nu mai lasi viata sau pe cei din jur sa te conduca pe tine!"


Desigur, el nefiind obisnuit cu energia Nodului Nord (aflat si la 0 grade in Berbec, energie complet noua), la inceput ii va fi greu, dar tocmai faptul de a actiona de la sine este pasul pe care trebuie sa-l faca daca doreste sa avanseze pe scara dezvoltarii sale individuale si spirituale!


A fost foarte multumit la sfarsitul sesiunii, adaugand ca-si va face curaj sa preia el initiativa de acum inainte.


Dupa sesiune, aflandu-ma singura, mi-am dat seama de un lucru foarte interesant. Ma simteam usoara ca un fulg, de parca mi s-ar fi luat o greutate de pe suflet. Am sustinut multe sesiuni de astrologie, insa niciodata nu m-am simtit astfel. Sa ma fi simtit asa deoarece am primit din energia lui purificatoare, el fiind healer? Sau poate am avut o datorie karmica fata de el, poate a trebuit sa il ajut cumva, si prin intermediul sesiunii, am purificat karma? Oricare ar fi raspunsul, am avut o experienta foarte cool! :)


Zile minunate si pline de revelatii sa aveti,


AstroDori








Recent Posts
Archive
No tags yet.
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
  • Pinterest Social Icon
bottom of page